perbualan petang ahad

afis: kak yang, jari kecil afis pun sama mcm kak yang. bengkok tak boleh straight.

abby: tapi afis nye jari gemuk. kak yang jari kurus. afis nye x nampak bengkok.

afis: okayla. afis akan kuruskan jari afis.

abby: ok.

afis: nanti bila besar, afis nak cipta satu jenis nyamuk, dia cuma sedut lemak je. bila dia gigit badan, dia tak sedut darah. tapi dia sedut lemak, pastu masa dia gigit tu, tengok tengok dia dah gemuk. sebab sedut lemak.

(in abby’s mind: afis, kalau kau boleh cipta nyamuk tu, ramai la orang dalam dunia ni suka giler! hehehehe)